تفریحات غیرآبی کیش
نوشته شده توسط : آس چارتر

قلعه وحشت

در کنار تفریحاتی که به آب و دریا منتهی می ‌شوند، از سرگرمی‌های دیگری همچون قلعه وحشت کیش غافل نشوید و ترس و هیجان آن را از دست ندهید. قلعه وحشت دارای مسیر ۱۰۰ متری کاملا تاریکی است که یک راهنما شما را با چراغ ‌قوه همراهی می ‌کند. جالب اینکه در اینجا عکس‌هایی به‌ طور نامحسوس از شما گرفته می ‌شود که در انتها می ‌توانید به انتخاب خودتان، آن‌ها را بخرید. قلعه وحشت در سه سانس برگزار می ‌شود که برای افراد زیر ۱۴ سال، سانس متوسط و سانس فول اکشن برای افراد شجاع در نظر گرفته شده است. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر تهران کیش درمشهد می باشد.

تفریحات غیرآبی کیش

پارک دلفین

پارک دلفین با فضای طبیعی و کم‌نظیر خود، پستانداران دریایی مانند پنگوئن، گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی و… را در خود جای داده است. از جاذبه‌های این محل، حیوانات و دلفین‌های تربیت ‌شده توسط مربیان مجرب ایرانی هستند که با هنرنمایی و حرکات موزون خود، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می ‌کنند.هنگام بازدید از پارک دلفین کیش، به باغ پرندگان نیز سر بزنید و از تماشای پرندگانی چون پلیکان خاکستری و سفید، پنگوئن پا سیاه، درنای تاج دار، قرقاول طلایی و… لذت ببرید.

تفریحات غیرآبی کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند مجهز به وسایل به ‌روز شهربازی‌های سرپوشیده دنیا است که امکان تفریح را به کودکان، نوجوان و جوانان می‌دهد. از بخش‌های جذاب این شهربازی می‌توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های الکترونیکی و مکانیکی، بازی‌های مناسب کودکان، مینی گلف و بولینگ اشاره کرد که حسابی پرطرفدار هستند.

تفریحات غیرآبی کیش





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 22 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: